دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی از مجید خراطها با نام دلواپس با بالا ترین کیفیت
شاهگوش قسمت 20
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگ دوستان

دانلود فیم های جدید
20پاپ آپ
صدرا
با ما فراتر از به روز باشید
manoto
سریع ترین روش حفظ لغات انگلیسی
!!!!نوشته هایی از جنس خودم!!!!
شعر..متن ادبی..طراحی
کوکلا(کوهکلا)=عکس
خبری-سرگرمی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 2S download و آدرس 2sdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی از مجید خراطها با نام دلواپس با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با نام دلواپس

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی از مجید خراطها با نام دلواپس با بالا ترین کیفیت ترانه ؛ آهنگ و تنظیم : مجید خراطها ویلن , گیتار باس , گیتار آکوستیک : مجید خراطها ، گیتار کلاسیک : سعید فرازمند

متن آهنگ جدید مجید خراطها با نام دلواپس :

درسته با من این روزا یه ذره کمتر از پیشی

ولی تنها برم جایی هنوز دلواپسم میشی

تو میگی حوصله با صبر نداری حتی خیلی کم

ولی با آب و تاب و ذوق هنوز حرفام و بهت میگم

دلم با این همه سردی هنوزم از تو نشکسته

یه قدری عاشقت هستم که واسه هر دومون بسه

اگه هم یک ذره هم حتی واسم شبیه سابق شی

یه کاری می کنم مثل اوایل باز عاشق شی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با نام دلواپس

♫♫♫♫♫♫

حتما واست مهمم که بهونه هام و ازبری

همینم واسه من بسه که تنها با خودم قهری

اگر چه درد و دل هات و تو با من خیلی کم میگی

وقتی داغونه اعصابت غرهات و با خودم میگی

اگر چه رو به احساسم در قلبت رو میبندی

ولی ما بین شوخی هام خودم دیدم.که می خندی

اگر چه از خودم از این همه احساس بی زاری

خدا و شکر که تو دردا اقلا کم نمی ذاری

به اینم راضیم گر چه همه میگن ازم سیری

ولی وقتی که می ترسی هنوز دستام و می گیری

اگه هم یه ذره هم حتی واسم شبیه سابق شی

یه کاری می کنم مثل اوایل باز عاشق شی

MP3 – 320

Majid Kharatha – Delvapas

MP3 – 128

Majid Kharatha – Delvapas


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: مجید خراطها,
بازديد : بار          18:3 | جمعه 16 اسفند 1392          نویسنده : saeed        


نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 638
بازدید کل : 21965
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

شمارنده